2008. március 12., szerda

".....és a 2351231278381273123126371. napon teremté Isten a PetyusBlogot, s látá az úr hogy valamit jól elbaszott..."

Hát énis erre a sorsra jutottam, hogy nekem is lett blogom. Öszintén szólva a PetyusBlog megszületése nem teljesen csak az én számlámra írható. A vétségben jelentős szerepe vagy Bagyinak is, mert csinált magának blogot és ezt én nem nézhettem tétlenül, úgyhogy nekem is kellett csinálni egyet, kipróbálásféleképpen. Ráadásul Balunak is van, és mégis van neki családja is, meg földönfutó se lett tőle, úgyhogy nem lehet ez olyan veszélyes dolog. Remélem lebuzizni se fog senki.

Nemtom mit fogok ide írni, de ahogy magamat ismerem, leginkább a tömény hülyeségnek látom esélyét. Majd néha megpróbálok valami komoly dolgokról is írni, pl az árpádház portásának hiteles családfájáról, vagy az Ikarus buszgyár 1934-es gazdasági mutatóiról. Majd kiderül mi lesz belőle. Bagyi azt mondta, hogy ő fogja olvasni, úgyhogy nem maradok közönség nélkül se.

Első megmozdulásommal felhívnám a figyelmet Bagyi és Balu blogjára is, ne csak engem anyázzatok. A linkek azok jobb oldalt vannak. Ja meg a zenekar oldalának a linkje is ott van. Ráadásul oda is csak én írok, mert a többiek basznak írni akármit is. Ilyen emberekkel vagyok körbevéve. Hogy fogja így az emberiség meghódítani a naprendszert? Ezekkel? Ugyan...

Nincsenek megjegyzések: