2008. november 21., péntek

Króm, bőr és pedál

...nameg hurkafőző üst méretű tamok is. Rövid leszek ígérem. Möggyütt a dobom csütörtökön. Először azt hittem, hogy csak a felét küldték el, mert két közepes méretű dobozt hozott a futár, de aztán amikor kinyitottam láttam, hogy széjjel van szedve az egész, aztán a dobtestek össze voltak csúsztatva mint a matrjóska, vagy matrpista vagymilyen babák. Így utólag aszondom jogos, mer ha rám bízták volna a csomagolást valszeg az én megoldásom az lett volna, hogy fogom a celofánt aztán úgy ahogy van a dobszett, állványostul, székestül, dobosostul körbetekerem, csináltam volna ilyen dobszett alakú csomagot, oszt had szóljon. Lehet megkergettek volna a futárok, mert nem tudtak volna fogást találni sehol rajta. Szóval belátom hogy jó, hogy nem én csomagoltam. Olyan hatása volt az egésznek, mintha kapna az ember egy teszkós szatyor bizbaszt, és addig építi, amíg kijön belőle egy holdrakéta, bónusz asztronautával. Szóval szerelgettem erősen, ma a lábdobbal be is fejeztem. Bőröket nem mertem nagyon megfeszíteni, mert féltem, hogy egyszer az egyik megpattan aztán kicsapja a szemem a fejemből, én meg leshetek a lukon kifele. Nem lett volna jó. Hétfőn ha minden igaz elvisszük próbára a Bagyimobillal, aztán ott jól megverem, meglátjuk hogy szól.

Mutiképek:



Mielőtt elindulna a szóbeszéd meg a pletyka, a lópokrócot nem véletlen hagytam benne, hanem direkt. Nemtom ezzel most normálisabbnak tűnök-e de nembaj, kell egy kis titokzatosság.
Na mennyetek a dógotokra, nincs itt semmi látnivaló.
Éne

6 megjegyzés:

Peter Bagyinszki írta...

Kedden...

Baloo írta...

Kösz, Bagyi! Má' épp kezdtem befonni a szemöldököm, hogy megint ki kell hagyjam a próbát...

Unknown írta...

Én nem fonom be a szemöldököm....
De 1 hónapban 2 iromány jóóó De nem dicsérlek annyira még el bízod magad és nem írsz!

Jó próbát!

PetyusBlog írta...

Na, a dobomat meg senki meg se dicséri, komolytalan egy társaság, mondhatom. Hozom nekik a tiszta művészetet, kiteszem a szívem, meg a lelkem, meg a májam, meg a vesém, osztan annyit se kapok, hogy szép a dobom. Tudjátok mit, mosakodjatok gyökérkefével!

Unknown írta...

Szép a dob :-)
Áááh szép egyszerűen fenomenális fan törpikus el áll a lélegzetem tőle annyira gyönyörű a dob azaz hipe szuper briliáns csak úgy csillog villog és a többi és a többi....

PetyusBlog írta...

Ááá most ezt csak úgy mondod...:)